PES 2013 2015 MOD

 



PES 2013 için 2015 yaması
  • 2014 YAZ SEZONUDA DAHİL EN SON TRANSFERLER
  • KULÜPLERİN 2015 FORMALARI VE KADROLARI
  • YENİ ARAYÜZ VE MENU
  • SKY SPORTHD SCOREBOARD
  • YENİ KULÜPLER   
  • AS MONACO,BORUSSIA DORTMUND,DİNAMO MOSKOVA,LOKOMOTIV MOSKOVA,KRASNODAR,WOLFSBURG,EINTRACH FRANKURT,
  • SPORTOTO SÜPERLİGDEN DE
  • KASIMPAŞA,BURSASPOR,TRABZONSPOR,KAYSERİ ERCİYES,SİVASSPOR,TORKU KONYASPOR
  • İNGİLTERE PREMIER LİGİ LİSANS
  • ARSENAL,CHEALSEA,LIVERPOOL,MANCHESTER UNITED, MANCHESTER CITY,EVERTON,NORWICH CITY,FULHAM STOKE CITY,NEWCASTLE UNITED,TOOTHEAM HOSTPUR SWANSEA CITY
  • YENİ OYUNCU YÜZLERİ VE SAÇLARI 
PES 2013 için güncelleme, 2015'in transferleri, formalari, takımları,yeni oyunları ve oyuncu faceleri.
Demba ba, Gökhan Töre Beşiktaş'a Olcan Adın Galatasaray'a Diego Fenerbahçeye, Oscar Cardozo,Kevin Constant, Medjani, Belkalem Trabzonspor'a Ayrıca Eren Derdiyok, Tunay Torun, Josue,Traore Necati Ateş gibi Kasımpaşa, Sivasspor, Bursaspor ve Kayseri Erciyesspor transferleri de yamada mevcut.
Bunun yanında Lewandowski,Sagna,Lampard,Mandzukic,Diego Costa,Filipe Luiz,Asley Cole,Alexis Sanchez, Bravo,Vermealen,James Rodriguez,Fabregas,Ivan Rakitic,Vidic,Osvaldo,Mbia,Medel,Campell Balotelli ,Di Mariavb Avrupadaki takımların transferleri yapıldı. 
Sitemizdeki Pes 2013 2014 modu ile tamamen uyumludur.

















KURULUM BİLGİSİ İNDİRECEĞİNİZ ARŞİVDE MEVCUTTUR.
YAMAYI KURDUKTAN SONRA PES2013.exe ye Sağ tıklayıp YÖNETİCİ OLARAK ÇALIŞTIRIN.(windows 7 için)

DUYURU
YENİ V2 GÜNCELLEME ÇIKMIŞTIR YENİ TAKIMLARDAN BAZILARI BU GÜNCELLEMEDE MEVCUTTUR AYRINTILAR İÇİN TIKLAYIN

NOT 
GÜNCELLEME PES 2013 2015 MOD ÜZERİNE KURULACAKTIR. BU YÜZDEN ÖNCELİKLE PES 2013 2015 MOD YÜKLEMENİZ GEREKMEKTEDİR. ARDINDAN GÜNCELLEMEYİ İNDİRİP YÜKLEYEBİLİRSİNİZ.

109 yorum:

  1. arkadaşlar yamayı isteyenler yorum atsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. yorum

      :D :D istiyoruz

      Sil
    3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    4. lütfen bana da atarmısınız rica ediyorum tel no 5523084101 lütfen

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. ne kadar çabuk olursa bizim için iyi

    YanıtlaSil
  8. bunun için e posta hesabı açtım valla

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. hepiniz çok sağolun böyle giderse paylaşıcam ancak yamayı çıkarmak için Bjk'nin 10 numara Galatasaray'ın forvet transferini beklemeyi düşünüyorum.Tabi sizinde fikirleriniz çok önemli benim için. Bu arada Bursaspor Briand'ı aldı mı biliyorsunuz yamada kayseri erciyesspor, bursaspor,sivasspor ve kasımpaşada olduğu için onların transferlerini de takip etmek durumundayım

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. Bence paylaş transferi millet yapar :)

    YanıtlaSil
  15. Gs nin göğüs reklami belli olsun ve gogus reklami olan formayla ciksin yama bu yamada gogus reklami yok resimdekinde tabi sponsorda belii olmadi

    YanıtlaSil
  16. Yamayi isteyen 30 kisi varsa beta sürüm upload edip paylasiyim

    YanıtlaSil
  17. kardeşim bu kadar kişi seni bekliyor lütfen paylaş işte :(

    YanıtlaSil
  18. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  19. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Bugün paylaşacak mısın?

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. Kardeşim lütfen at

    YanıtlaSil
  24. kardeş paylaşacak mısın paylaşmayacak mısın?

    YanıtlaSil
  25. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  26. Hadi be KArdeşim ALLAH rızası için paylaş bir iki transferi biz yaparız kırma bizi

    YanıtlaSil
  27. neyse gerek kalmadı atmassa atmasın Beşiktaş'ın forma işini hallettim ben.

    YanıtlaSil
  28. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  29. İşte böyle bizi bekletiyor indirmeyinnnn tabi paylaşırsa :)

    YanıtlaSil
  30. 1 hafta sonra da tum forma kadro ve oyuncu yuzlerini tamamlayip paylasicam.Beta surumu icin fazla degil 30 kisi istedim bir elin parmaklari kadar adam cikmadi kusura bakmayin 2 kisi icin bu hafta yama cikmaz

    YanıtlaSil
  31. O zaman bekletmeyip bir hafta sonra direk paylaşsaydın çok beklettin

    YanıtlaSil
  32. Arkadaslar lütfen sabırlı olun çok güzel mod ortaya çıkacak birkac gune trailer de paylasicam begenmeyende indirmesin

    YanıtlaSil
  33. en hızlı şekilde bekliyoruz hafta dan azalt biraz

    YanıtlaSil
  34. 1 haftadır bekliyoz yeter

    YanıtlaSil
  35. yama için kitserver gerekiyomu admin

    YanıtlaSil
  36. 8.gün hadi ywa yeterr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 18 agustosta 1 hafta sonra dedim bugün daha 3.gün bu arada trailer videosu için http://peskafe.blogspot.com.tr/2014/08/pes-2013-2015-mod-trailer-cikti.html

      Sil
  37. hadi kardeşim yaaa daha neyi bekliyon anlamadımki ?

    YanıtlaSil
  38. ya kardeş ya yapma böle ya günleri sayıyorum bak 27 ağustos oldu
    halen paylaşmadın transferi insan yapar

    YanıtlaSil
  39. karde sende abartma sabret sabret hiç sabretmemişiz gibi konuşuyorsun kardeş lütfen yamayı bugün paylaş günleri sayıyorum

    YanıtlaSil
  40. admin karde ş25 ağustos tarih olarak söylemişsin ama 27 ağustos oldu hala paylaşmadın yamayı süs olarak bekletiyorsun kardeş anlamadım ki transferleri biz yaparız allah rızası için koy yamayı

    YanıtlaSil
  41. ya karde böyle yapcaksan 2 haftamı ne geçti halen koymadın yamayı eğer yardım gerekirse bende edebilriim template transfer falan tscden geliyorum ama artık kitserver kullanmaya başladım

    YanıtlaSil
  42. beklenen gün geldi çattı link 24 saat içinde verilecek

    YanıtlaSil
  43. ya kardeş yeterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ya kaç günden beribekliyorum linki koyu versen kardeş ya nolur 24 saat içindede saat kaçta bugün saat kaçta 24 saat dedinde 12 saat önceden geçti kardeş :D

    YanıtlaSil
  44. kardeş ne zaaman link atcaksın nolur ya allah rızası için at işte için bekle bekle nereye kardar sabrım gitti sabır denen bişi kalmadı kardeş bak artık herkez beklemekten sıkıldı link atmadın diye

    YanıtlaSil
  45. bi an önce link at nolur ya nolurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  46. hadi nolur nolur nolur Bir adım atsan bana doğru
    Görüversen sonra beni
    Ne hali varsa yalnızlığın
    O da bunu görse bari!

    Bir kere olsun n’olur n’olur
    Göz göze gelsek senle, sonra
    Dursa biranda tüm yalanlar
    Unutsak neymiş dünya hali!

    Esas söylediğim
    Bak ben zır deliyim!
    Ya benimsin ya da ölüsün!
    Budur tek söylediğim!

    Nolur nolur nolur!
    Bu suç belki af bulur!
    Nolur nolur nolur
    Kendini bana ver!
    Gözden çıkardım yari
    Yalnız ölmesem bari!
    Nolur nolur nolur!
    Kendini bana ver



    YanıtlaSil
  47. nolur nolur nolur linki at bir önce indirmek istiyorum

    YanıtlaSil
  48. nolur ya nolur bi cevap ver kardeş nolur linki at sabırsızlanıyorum peskafe.blogspot.com saolsun helal olsun liki at nolur en güzel yama bu olur bence

    YanıtlaSil
  49. Gözünüz aydın. Yamayı kurunca yeni oyun yüklemiş gibi heyecanlanacaksınız

    YanıtlaSil
  50. teşekkürler ama bi daha bişe paylaşma beklemekten öldük

    YanıtlaSil
  51. ya kardeş nolur biri yardım etsin kurdum ama 2013 form aları var neden transferlerde 2013 ten kalma nolur yardım çok heveslenmiştim bu yamaya

    YanıtlaSil
  52. allah rızası için bir yardım edin naı yapabilirim

    YanıtlaSil
  53. IhIhı Ağlıcam Valla ya Of nolur yardım 2013 ten kalma transfer ve forma var napıcam

    YanıtlaSil
  54. Galatasaaray kadrosu iğrençççççççççççççççç 1.5 hafta bekledik keşke beklemeyeydik iğrenççççççççççççççççççç yama

    YanıtlaSil
  55. Elinize saglik bekledigıme degdi

    YanıtlaSil
  56. 'uzmancan kaptan' belgelere atılacak dosyayı atmamışsan kadroların değişmemiştir. Belgelerime gir konami klasörünü sil sonra indirdiğin arşivdeki konami dosyasını at hemi . Sonra gir bilgisayarıma oyunu yüklediğin yere pes 2013 içine kitserver13 ü at emi.Ordan kitserverde manager.exe yi aç attach a bas. Olmuyo mu git pes2013 için yeni bi crack indir o da mı olmuyo yeni bi kitserver indir ama pes2013 için hee. yeni kitserverii aynı yeren kurucan bu sefer git arşivdeki kitserver içindeki example root klasörünü yeni kitserverinin içine atarsın olur biter. Benden bu kadar arkadaşla pes atıcaz kahvemizi içtikten sonra daha fazla yardım edemem. O değilde admin kardeş bu siteden çoluk çocuğu bi temizle bu ne be kreş gibi

    YanıtlaSil
  57. Senden iyi biliyoz lafını bil terbiyesizlik yapma kendine gel asıl çocuklara bak ki adını adsız koyuyo adını saklayacak kadar ..

    YanıtlaSil
  58. PES 2013 için 2015 yaması dediğiniz yamayı indirdim hala eski kadrolar var niye kandırıyosunuz insanları yaıp değişmi terbiyesiz herifler

    YanıtlaSil
  59. kardeşim yapamadın bari yapamadım de. xpde belgelerim windows 7 ve üzerinde belgeler diye geçiyo o klasöre gir konami klasörünü komple sil sonra indirdiğin winrar arşivindeki konami klasörünü at belgelere kadrolar güncellenecek. İndirdiğiniz dosya 100 mb dan fazla bunun upload edilmesi tanıtım videosunun ,oyunun resimlerinin upload edilip burda paylaşılması bunlar hep ayrı birer külfet. Eğer tırt çıkacak bi yama olsa bunca külfet altına girilmez. Biraz emeğe saygı lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok dogru demisin gardaş, bide senin yaman diğer yamalar gibi abidik gubudik olmuyo bazıları yama çıkarıyo bakıyon wellbeck 78 bizim sinan kaloğlu 81 lik güc ortalaması var ne kadar boktan oluyo öyle.Ama senin yaman gerçekten konami çıkarmıs sanırsız oyuncu güçleri on numara beş yıldız tam orantılı ayarlanmiş tebrik ediyorum. ben konyalıyım bide konya eklesen süper lig takımlarının yanına hleb ortalasın marica yapıştırsın

      Sil
    2. s.a ben dediğinizi harfiyen uyguladım beni okuyu yani ama arayüz felan oldu kadrolar en baştaki gibi büyük ihtimalle sorun bende ama dediklerinizi yaptım ver 1.4 dlc6
      bide oyunu kapayınca kapanıyo ancak pes durdu diyor bu normalmidir ?
      bi yardım ederseniz sevinirim

      Sil
    3. çok teşekkürler şimdiden

      Sil
  60. kardeş nolur bir yardım edin ya konamı klasörünü sildim konamıyı atım oraya sonrkitserver 13 ü attım sonra attach dedim detach dedim ligler var sadece 2013 ten kalma formalar 2013 ten kalma trasnferler var nolur bi yardım nasıl yapabilirim

    YanıtlaSil
  61. nasıl yapabilirim
    NOLUR YARDIM EDİN KİMSENİN MORALİNİ BOZMAK İSTEMEM AMA LÜTFEN YARDIM EDİN KONAMI KLASÖRÜNÜ SİLDİM ARŞIVDEKİ KLASÖRÜ ATTIM BELGELERE KİTSERVER 13 PROGRAM FİLES KONAMI PES 2013 İÇİNE ATTIM ATTACH DEDİM DETACH DEDİM LİGLER VAR AMA 2013 TEN KALMA FORMALAR VE 2013 TEN KALMA TRANSFERLER VAR ADMİN YALAN ATMA KARDEŞ Bİ YARDIM ET YADA RESİMLİ ANLATIM FALAN AT İŞTE NLUR YAMA GÜZELE BENZİYOR

    YanıtlaSil
  62. Yada Ali H. Sen Yardım Et Kardeş Bari Nolur Yamayı Yükelmem Gerek Hangi Dlc İle Uyumlu Bende Dlc 6.00 Patch1.04 Var Nolur Yardım 1. adım İlk olarak Konamı Klasörünü Sildim Arşıvdekini Attım Tamam 2.Adım Kitsrever 13 ü Program files pes 2013 ün içine attım Kitservere girdim Ve attach dedim Sonrada Detach dedim Yardım Edin Nolur

    YanıtlaSil
  63. dlc 6.00 patch 1.04 le uyumlu mudur ? her hangi bir sıkıntıyla karşılaşır mıyım?

    YanıtlaSil
  64. Yanıtlar
    1. kardeşim herşey güzel fakat benim üst yön tuşu oyunda çalışmıyor çözümü varmı normalde çalışıyor

      Sil
    2. pes 2013 yüklü olduğu Konami klasöründe settings.exe ye gir ordan klavyeye gir joystick göreceksin sol çubuğun yukarı işaretine tıkla mouse ile sonra klavyeden yukarı ok a tıkla çıkarken de kaydetmeyi unutma kardeşim

      Sil
  65. kardeşim şu hatalardan kurtulamıycaz heralde yav şimdide bu çıkıyor bilgileri gösteriyor bunun çözümü varmı http://i.hizliresim.com/gLZlWL.png

    YanıtlaSil
  66. kitserver içinden dt06 klasörünü sil ardından detach attach işlemini yap.

    YanıtlaSil
  67. eyw kardeşim çok işime yaradı bu yama üstünde oyna ilerde süper olr bence :)

    YanıtlaSil
  68. yama kitserver gerektiriyomu acill yardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yamanim tüm özelliklerini kullanabilmeniz icin kitserver gerekli.

      Sil
  69. gardaşım bu patch te pandev yatabere,majeed fln filan varmı.

    YanıtlaSil
  70. Bunda yok guncelleme paketi sundum onda var

    YanıtlaSil
  71. indiremiyorum yardımcı olur musunuz

    YanıtlaSil
  72. Kitserversiz olur mu ???

    YanıtlaSil
  73. RONALDONUN YÜZÜ 2015 DEKIMI SACIDA

    YanıtlaSil
  74. çalışmayı durdurdu hatası alıyorum

    YanıtlaSil
  75. Kardeşim detach'e basılmıyor bende neden kitserver'ı C/Konami/Pes13 içine attım demen gibi fakat manager'a tıkladığımda sadece attach'e tıklanıyordu ona tıklayıncada hata veriyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
  76. Kardeşim detach'e basılmıyor bende neden kitserver'ı C/Konami/Pes13 içine attım demen gibi fakat manager'a tıkladığımda sadece attach'e tıklanıyordu ona tıklayıncada hata veriyor yardım lütfen

    YanıtlaSil
  77. sa admin bende detach da attach da açık değil ne yapmaşıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. a.s. kardeşim kitserver i yanlış yere atmış olabilirsin attığın dizini kontrol ya da yeni bir kitserver indirmeyi dene.

      Sil