PES 2013 2016/2017 TRANSFER VE GÜNCELLEME PAKETİ / 2017 UPDATE PATCH









 
PES 2013 2017 MOD PAKETİ

EN SON SON TRANSFERLER (1 EYLUL 2016 'YA KADAR)
EN YENİ FORMALAR 2017
EN YENİ OYUNCU YÜZLERİ
EN YENİ KADROLAR
YENİ SKOREBOARD
YENİ FUTBOL TOPLARI
YENİ KRAMPONLAR
YENİ MENU
YENİ TAKIMLAR
SPOR TOTO SÜPER LİG'DEN
  • TRABZONSPOR
  • BURSASPOR
  • AKHİSAR BELEDİYESPOR
  • BAŞAKŞEHİRSPOR
  • ALANYASPOR
  • ANTALYASPOR
 BUNDESLIGADAN
  • WOLFSBURG
  • BORUSSIA DORTMUND 
 AYRICA DİNAMO MOSKOVA MONACA LEICESTER CITY GİBİ TAKIMLAR EKLENDİ
İNGİLTERE  PREMIER LİGİ VE AVRUPA ÜLKE TAKIMLARININ BİR ÇOĞU LİSANSLANDI. 

TABİMİLLİ TAKIMIMIZIN KADROSU VE FORMASI GÜNCELLENDİ EMRE MOR, OZAN TUFAN, HAKAN ÇALHANOĞLU, CENK TOSUN, VOLKAN BABACAN GİBİ OYUNCULAR FACELERİ İLE BERABER EKLENDİ.
YENİ OYUNCULAR VE YENİ BİRÇOK OYUNCU YÜZÜ 
YENİ SEZON NIKE , ADIDAS, PUMA KRAMPONLAR
YENİ SEZON AVRUPA LİGLERİ , TÜRKİYE LİGİ VE UEFA, LİBERTADORES, CONCECAF VS TURNUVALARIN 2016/2017 SEZONU FUTBOL TOPLARI EKLENDİ. 
SKYSPORT VE PREMIERLIG SCOREBOARD EKLENDİ
KADROLAR İÇİN TRANSFERMARKT VERİLERİNDEN YARARLANILDI
DİĞER BAZI YAMALARDAKİ GİBİ ABUK SUBUK VE DENGESİZ OYUNCU GÜÇLERİ YOKTUR YENİ OYUNCU GÜÇLERİ  PESSTASDATABASE'DEN ALINMIŞTIR.
 
 
KURULUM
 Kurulumu kolaydır basit bir ve resimli bir şekilde kurulum bilgisi indirdiğiniz arşivde mevcuttur.


30 yorum:

  1. henüz inmedi bile ama emeğiniz için teşekkürler bu arada pessstasdatabase ye göre yapmanız iyi olmuş.bir bakıyorsun sneijder 98 :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen en iyi yama bu piyasadaki, 7-8 tane denemişimdir diğerleri zaman kaybı peskafe kendini çok geliştirdi ben ilk açıldığı zamanlardan beri biliyorum bu yıl profesyonel bir yama çıkarmışlar ellerine sağlık.

      Sil
    2. aynen bi yerden indirdim mesela caner erkin 92

      Sil
  2. kardeş oyuncu yüzleri yok kurulumu yaptım doğru şekilde transferler tamam da yüzler nerede

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitserver kurulumunu doğru yapmamıssın kitserveri doğru yere attığından emin ol ve kitserver klasöründenki manager.exe yi yönetici olarak aç ordaki kutucuğa game.exeyi seç detach sonra attach buttonuna tıkla sonra pes 2013 ü yönetici olarak çalıştır.

      Sil
    2. Kardeşim eminim doğru yere attım pesin kurulu olduğu konuma attım. Daha sonra diger dosyaları da olmaları gereken yerlere attım. Attach vb işlemini de yaptım fakat oyun resimlerdeki gibi hiç olmadı.

      Sil
    3. Kardeşim eminim doğru yere attım pesin kurulu olduğu konuma attım. Daha sonra diger dosyaları da olmaları gereken yerlere attım. Attach vb işlemini de yaptım fakat oyun resimlerdeki gibi hiç olmadı.

      Sil
    4. ben yaptım sorun yok ama kurulum videosuda yayınlanacakmış peskafe de umarım yardımcı olur

      Sil
    5. video nun geleceğinden haberim var sende nasıl yaptığının anlatsan iyi olur kardeş

      Sil
  3. indirme linkine girince face ye giriyor direk napmam lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reklamı geç de belki yeni bir sekme açılıyordur bir önceki sayfaya dönmüyorsa onu kapat önceki sekmeye bak

      Sil
  4. Ps3 İçin mı Bılgısayar İçin mi Bu ?

    YanıtlaSil
  5. abi bende game.exe yerine pes.exe çıkıyor

    YanıtlaSil
  6. onu seçtiğimdenmi bilmiyorum bu seferde oyun planına girince oyunda atıyor

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. oyunun çözünürlük ayarlarını düşür kaliteyi düşük yap cracklı peslerde kronik sorun

    YanıtlaSil
  9. valla ya turbobıt nedır bu kadar sıteler var ıken ve bu 300 mb ıcıne nasıl sıgdı bu kadar sey :D ve superlıg yok mu takımlar eklendı demıssın =?

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar yama güzelmi oyuncu yüzleri filan

    YanıtlaSil
  11. Abi link'e basıyorum bisürü reklam çıkıyor ve indiremiyorum

    YanıtlaSil
  12. pc için değilmi

    YanıtlaSil
  13. turbobit den nasil indiriliyor

    YanıtlaSil
  14. RESİMDEKİLERLE ALAKSI BİLE YOK

    YanıtlaSil
  15. Sayın abim linki eklermesin tekrar?

    YanıtlaSil
  16. turbobitte ben robot değilim bölümünü işaretlemiyor nasıl indirebilirm ? yardım lütfen

    YanıtlaSil
  17. ben indiremedim turbobitten başka link yok mu admin

    YanıtlaSil
  18. süper toto dan 4 tane mi var sadece ?

    YanıtlaSil
  19. bu yamayı kurarsam kayıtlı olan kariyer gidermi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. veriler gitmedi fakat süper lig maçı yapıyorum neden premier lig grafikleri çıkıyor ?

      Sil